Home| Polityka zwrotów, wymiany i zwrotu pieniędzy

Polityka zwrotów, wymiany i zwrotu pieniędzy

Chętnie przyjmujemy zwroty NIENOSZONEGO towaru w ciągu 30 dni od daty dostawy. Zwroty zostaną zwrócone na pierwotną metodę płatności. Możesz uzyskać autoryzację zwrotu, korzystając z Centrum zwrotów.

Zwrot lub wymiana pocztą: Możesz wydrukować etykietę wysyłkową i nadać ją w UPS, FedEx, DHL, China Post, USPS, DPD, Maersk, Nippon Express, Ryder System, TNT, Expeditors International, Panalpin, aby otrzymać zwrot pieniędzy natychmiast. Otrzymasz wiadomość e-mail, gdy zwrot zostanie odebrany, a zwrot zostanie przetworzony. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Zwroty są zawsze dokonywane przy użyciu oryginalnej metody płatności. Aby zapobiec opóźnieniu zwrotu pieniędzy, zwrot musi zostać odesłany w ciągu 7 dni od wystawienia etykiety zwrotnej. Zacznij od odwiedzenia naszego Centrum zwrotów.

Nie odsyłaj przedmiotów w inny sposób lub bez uzyskania autoryzacji zwrotu, ponieważ Twoja paczka może zostać odesłana do Ciebie.

Udzielamy gwarancji na wady fabryczne. Normalne zużycie nie kwalifikuje się. Jeśli uważasz, że towar jest wadliwy i został zakupiony na tej stronie, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.


WYMIANY

Jeśli przedmiot nie pasuje, zacznij od odwiedzenia naszego Centrum zwrotów.

Jeśli chcesz wymienić na inny styl lub kolor, złóż zamówienie na żądany przedmiot, a następnie zadzwoń do obsługi klienta, aby uzyskać autoryzację zwrotu i opłaconą z góry przesyłkę UPS, FedEx, DHL, China Post, USPS, DPD, Maersk, Nippon Express, Ryder System, TNT, Expeditors International, Panalpin etykieta wysyłkowa, aby odesłać przedmiot do nas jako zwrot. Dzwoniąc do obsługi klienta, należy mieć pod ręką swój nowy numer zamówienia, aby mogli złożyć zwrot jako wymianę, a pełny zwrot kosztów zostanie dokonany po otrzymaniu towaru w naszym magazynie.

Copyright © 2025 Quiksilverwarszawa.